1. februar 2017

NSHL - Bursdag!

Heisan!
Det er en ny utfordring ute hos Nordsalten hobbyklubb - Bursdag
Er det ikke slik at det alltid er noen som har bursdag snart, sånn at vi alltid trenger å ha ett bursdagskort klart?! Jeg har det iallefall slik. 
I NSHK starter vi med noe nytt og spennende snart, pass på å stikke innom bloggen vår om noen dager. 

Denne måneden er vi sponset av 


Her er mitt bidrag til utfordringen. Jeg har laget ett veldig rent, men harmonisk kort. I det siste er jeg kommet inn i den litt enkle scrappestilen jeg startet med, og gleden med å lag kort er tilbake igjen.
Her har jeg brukt vakre ark fra Maja design og ovale dies fra My Crafty time dies.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...