21. september 2015

Frost bursdagskort

Vesle søte nabojenta feiret bursdagen sin her om dagen, og når jeg spurte mamman hva hun ønsket seg, fikk jeg til svar at hun var veldig glad i Frost. Etter litt Googleing fant jeg mange flotte digistempler med dette temaet, og lastet ned en god del. Vesla her i huset er også veldig glad i disse karakterene, særlig Olaf :-D  Vesla laget ett Regnbue-Olaf kort mens jeg laget ett "kaldt" Elsa kort. 
Elsa er farget med distress markers. 


Hun har fått en del liqued pearls i håret og glitter lim på snøkrystallene. 

Alle blomster har fått litt glitterlim på seg, for å gi litt inntrykk av frost og kulde. Innimellom har jeg limt noen små glitrende bjeller. 

Elsker denne "medaljongen" jeg har satt sammen her, det er en halvperle i glass med frost motiv og en flott metallrammr rundt. 




2 kommentarer:

  1. Kjempe lekkert kort :) Printer du motivet direkte på akvarell arket?

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Ja, det gjør jeg Veronique! Jeg bruker cansons 200mg fra Clas ohlson, det går fint i skriveren. Blir arket tykkere går det ikke gjennom skriveren.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...