24. januar 2015

Lenge siden

Ai ai ai....nå er det lenge siden jeg har blogga. Men det betyr ikke at jeg ikke har kreert noe, jeg har bare vært litt slapp med blogginga. Nå håper jeg at jeg skal bli flinkere til det igjen. 

Starter opp med ett velkommen til verden kort jeg laget til jenta til ei venninne.

Jeg melder dette kortet på følgende utfordringer
Kort'o'mania - Alt er lov
Marvelous magnolia - anything goes
Dream Valley - anything goes

Så noen detalj bilder. :)
Jeg elsker dette motivet fra magnolia.
Det er blitt farget med distress <3 p="">




Klem fra 
Eva Marie 







7 kommentarer:

  1. So beautiful. The image is adorable and I love the fabulous design.
    Have a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    SvarSlett
  2. Virkelig nydelig kort! Så lekre farger, og flotte detaljer og oppsett!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  3. Sååååååå nydelig <3

    Klem!

    SvarSlett
  4. gorgeous card
    thanks for playing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    SvarSlett
  5. What a cute image, love it. Thank you for joining us at Dream Valley Challenges, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du blogger igjen :-)
    Et nydelig kort du har laget. Flotte detaljer og farger.
    Flott fargelegging av det søte motivet !!

    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  7. Så nydelig dåpskort, lekre farger og søtt motiv som er flott malt :)
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem Sissel

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...