1. juni 2014

Vintage @ Papirdokkene i juni

Tenk at det er juni allerede. Mai fløy så fort fordi og glad er jeg for det. Formen har vært dårlig, men den ble raskt bedre etter at jeg fikk starta opp jogginga igjen. Så nå kjører jeg utpå skogen og jogger på gruslagte veier flere ganger i uka. Det er jeg veldig stolt av siden fasongen min og vekta ikke skulle tilsi at jogging er noe jeg bedriver :P

Bla bla bla......over til Papirdokkenes juni utfordring


Jeg har laget dette konfirmasjonskortet på bestilling. 


Det er et lommebok kort med god plass til både hilsen og penger :) 

Tannhjulene er en dies fra ROX og de er embosset med Lindys stamp gang embossing, den er bare helt nydelig. Anbefaler dere å teste den ut, den fås kjøpt hos Scrapcrafts4you

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...