5. august 2013

A gift from Heaven Tilda


Jeg bare falt helt for denne vakre Tildaen fra Special Moments kolleksjonen.
Jeg kjenner ingen som er gravide, men jeg måtte bare lage ett kort med henne.
Trykket ble farget tidligere i sommer da en av magnolia utfordringene var sephia farget motiv, men rotehue meg har glemt hvilken :P
Det var en fryd å farge dette motivet, litt vanskeligere var det å sette sammen kortet....hehe

Dere som er innom her innimellom har sikkert lagt merke til at bildene har blitt litt andeledes en tidligere. Jeg har laget meg en fotoboks og tar som oftest bildene ute. For at det ikke skal bli blåe-bilder må jeg ta de sola og da er det litt vanskelig å unngå skygger på bildene, men jeg gjør så godt jeg kan ;)

Jeg har farget med distress re-inkers ♥

Ha en fortsatt flott august dag ♥

3 kommentarer:

  1. Hi Eva Marie, I love the mono- chromatic style of this beautiful card, It's so pretty.

    Hugs Jan xxx


    Still waiting on that stamp from the Blog Hop :(

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort ! Plutselig en dag får du brukt for det

    Ha en fortsatt fin sommer
    :-) Nina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...