2. desember 2012

Grønt og grått

 

Hos Papirdokkene har vi en fargealong som jeg har klart å delta på hver måned hittil i år, og jeg skal klare desember utfordringen også :D
November var det klart for enda en fargekombo - grått og grønt
Her har jeg brukt lysegrått ark, roser, bånd/sløyfe og til bamsene. Rosene ser ikke gråe ut, men dette er  fargene dove grey og forrest moss fra WOC. Det grønne vises godt iallefall :P


Har du sett så søte disse er ♥ 
Jeg har vært så heldig å få dette stemplet av ei dame jeg hjalp litt, og måtte bare sette meg ned å farge med engang ♥

3 kommentarer:

  1. OMG, this is soooo adorable!!!!! I love your sweet colouring and that big flower is awesome! Hugs, Brigitte

    SvarSlett
  2. Hej!

    Vilka fina kort du gör! Du är otroligt duktig! Jag är definitivt en ny följare :)

    Du har en liten överraskning på min blogg... ;)

    Kram,
    Hanna

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...