24. september 2012

Jeg er så inspirert :D

I helga dro tante, mamma, storesnupp og jeg på Trøndersaksa. Vi startet hjemme hos tante på fredagskvelden hvor vi laget oss navneskilt og treff-ATC. Treffet stratet med ett herlig LOkurs holdt av  Mija.  Hun åpnet inspirasjonen min på topp. Og jeg som sjelden lager LO laget hele 3 stk, det boblet bare helt over og alle de andre prosjektene jeg hadde planlagt å gjøre ble helt glemt. Jeg er helt hekta og sliter veldig med DT bidragene som skal lages ferdig denne uka, og....dette er krise altså....jeg lånte bort så mye gesso på kursene at jeg har bare en bitteliten klatt igjen. Den må jeg hive meg over før storesnupp får igjen kreftene etter helgen. Hun storkosa seg kjempemye og ble hekta på denne måten å lage LO på hun også, så her er det konkurranse om midlene....hehe

I kveld vil jeg dele kurs LOen med dere, det er denne jeg ble mest fornøyd med selv.
Bildet er av vesla, de flotte rosa flekkene på bildet er ett lite dylusion uhell begått av storsnupp, så ett godt råd er å sjekke hvilken vei dysa står før du sprayer :D




Jeg elsker dylusion spray, -stempler og gesso.
Nå skal jeg kjøpe meg en voksduk snarest for å kunne grise skikkelig her hjemme.



Klem fra en sliten, men lykkelig scrapper....

4 kommentarer:

  1. Så flott LO du laget Eva Marie!
    Inspirert er vi nok alle sammen :D

    SvarSlett
  2. Denne var kjempeflott! Kjekt å få inspirasjon til noe helt annerledes innimellom :D

    SvarSlett
  3. Åhhh, dette var tøft og søtt på en gang!! Håper jeg får tynt deg for litt inspirasjon når jeg kommer i høstferien. Du er rågoood!

    SvarSlett
  4. Dette var en kjempeflott LO Eva Marie. Liker godt clusterteknikken og bruk av forskjellig utstyr forå lage bakgrunn. Klem Bettina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...