26. juli 2012

Bokkort

Nå er besøket vårt dratt heim :(
Vi har kost oss med godt mat, godt selskap og en god del scrapping. 
Kjenner at det er lenge til neste sommer når vi treffes igjen.
Dette bokkortet har jeg laget til jenta hennes som ble 12 år for litt siden.


Dette vakre stemplet er fra Whiff of Joy og heter Pen pal.
Det er farget med kun distress markers ♥

På bokveggen har jeg skrevet navnet hennes og aldreren.

Inni er det er skrivefelt og nydelige motiver fra Summer Memories kolleksjonen til Magnolia.

Dette er malt med distress re-inkers.



Material liste:
Distress farger:
Hud - tea dye og victorian velvet i kinnene
 Tilda -  hår -scattered straw
kropp - broken china
vinger - bundle sage med weathered woods under
trær og gress - bundle sage og  peeled paint
blomst - worn lipstick og scattered straw
Pen Pal - hår - antique linen og vintage photo
topp - victorian velvet
bukser - weathered woods
Øvrige materialer:
Designark fra Vibeke Spigseth
Creme bazill
"Sider" laget av color copy ark
So heart wrapped dies fra Magnolia
Sommerfugl dies fra Cheery Lynn
Spellbinders - ovaler, scalloped ovaler og shapebillities for tekst her brukt som hengsler.
Bokstaver fra Papirdesign kjøpt fra Papir i Hjertet.


6 kommentarer:

  1. Det var så nydelig ♥


    Klem!

    SvarSlett
  2. Så lekkert!! Flott utført og hvilke herlige farger :)

    SvarSlett
  3. Just beyond stunning Eva Marie! I love the beautiful layout and the flowers are gorgeous :)

    SvarSlett
  4. For et lekkert bok-kort Eva Marie, nydelig pyntet på alle sider og så flotte motiver du har brukt!
    Fortsatt god helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  5. Nydelig bokkort Eva Marie. Lekkert designet med blomster, hjertedies, bånd og lekkert fargelagt motiv på utsiden og innsiden. Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min. Jeg lager skyene mine med en skysjablong jeg har printet ut fra nettet og har brukt distress til det. Klem Bettina xx

    SvarSlett
  6. Hyggelig at du likte LOen min:-)
    Dette bokkortet var kjempe tøft, flott fargelagt:-)
    Gina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...