15. oktober 2011

Trøndersaksa 2011

Da har jeg endelig fått tak i det jeg laget på Trøndersaksa.
Det ene kortet jeg laget ble visst igjen, selv om jeg merket det og tante plukket opp prosjektene mine. 
Om jeg får det igjen vet jeg ikke enda, de sjekker visst ikke mailen sin så ofte. 
Nå viser jeg navnetagen min som jeg laget der og det jeg laget på kursene jeg var på.

Navetagen min:


Denne stilige, superkule steampunkbåndboka laga vi på kurs med Torill Screppa
Vi fikk ett kit med alle delene, i riktig størrelse (tusen takk for det Torill).
Så bars det til med å "knøvle" ark og sverte....MORO!!
Hun er veldig flink til å finne på kule navn til båndbøkene sine, denne heter "I'm bånding"
Så fasinerende og lærerikt. Denne stilen vil jeg nok lage mang flere prosjekter i....
-hold på mutrene og skivene dine mann!!!



Det andre kurset jeg var på var med Lene Neby
Shabby Album
Det var omtrent så jeg satte scrappinga i halsen da hun sa:
- jeg skal ikke si så mye jeg, dere skal få kreere selv!!
Så der satt jeg med nydelige pion ark, blonder, kakeserviett, Tim Holtz ark, tag, ny innkjøpt maling, blomster og ett ark som var scora på de riktige plassene,
 med bare min fantasi som sperre. 
Vi fikk selvsagt noen retningslinjer og hennes album som inspirasjon.
Det tok ikke lang tid før skravla gikk rundt bordet og vi kosa oss skikkelig.
Jeg kosa meg så mye at jeg rakk ikke å gjøre det ferdig inni, men alle delene er der,
 det mangler bare finishen.
Vi brukte faktisk 2 hele pion ark på dette prosjektet, for det er en del sider inni.
Jeg elsker denne stilen også, men tviler på at jeg vil få den til like bra som dette helt alene =)




3 kommentarer:

  1. Så mye flott du har laget. :) Synd du glemte igjen noe da, håper du får det tilbake.
    Jeg likte spesielt navneskiltet, så lekkert og sart. Samme med albumet eller kortet eller hva det er. Nydelig. :)

    SvarSlett
  2. Her var det godt og blandet ja...

    Du klarer det meste du, innen scrapping...

    Kjempe flotte er de...

    Litt trist at du ikke får tak i det siste kortet du lagde da...

    Klem

    SvarSlett
  3. Det var virkelig en flot helg!
    Kjempe koselig å møte deg :D

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...