7. august 2011

Lykkedokka -August

En ny måned og en ny lykkedokke hos papirdokkene denne gangen ble det heldige Camilla som ble lykkedokke. Hun fikk min lille oppmerksomhet i går, og jeg MÅ bare vise dere hva jeg laget til henne =)


Jeg har sett masse fine kofferter rundt omkring i sommer, og nå var det min tur til å lage en.
Denne har jeg laget meg en mal på selv, men stjålet litt inspirasjon til hjørnene.




"Låsen" er laget av en" metallramme" og det måtte jo være en "adresselappe" på den også....hihi..


Inni er den fylt med litt scrappegodis.
Jeg skrev også en liten hilen på ett ark og limte inn i lokket før jeg sendte den =)

Trykket er farget med distress!
Papir fra Maja design
*sukk* jeg ønsker meg de stilige swirl diesene jeg!

Dette vil jeg levere inn til
Papertake Weekley Challange -Anything goes
Scrap a Long - Anything goes
Craft us crazy - Anything goes
Raise the bar challenge - Anything goes


10 kommentarer:

  1. Ååå så stillig den ble..

    Ja, tror hun ble veldig glad...:oD

    SvarSlett
  2. Hello lovely.
    OMG..WOW Your project is gorgeous. Lovely colors and wonderful details. I love it:)Thank you for your participation in the PTWC in the week.
    Hugs August GDT Marika

    SvarSlett
  3. For en flott eske med herlig fyll i, og så ekstra søtt med den merkelappen da. :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Fantastic, great idea with the feather. Thanks for joining us at Papertake Weekly
    Louise

    SvarSlett
  6. denne har fått hedersplassen på hylla mi! ja, for tenk den er min :D

    Aldeles nydlig <3

    Tusen takk igjen :D

    SvarSlett
  7. What a darling suitcase - beautiful details! So glad you linked up at Craft Us Crazy!

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig! Denne var virkelig flott! Og nydelig fargelagt motiv!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  9. De er så flotte disse koffertene!! Og det var jammen din også :) Artige til en slik anledning som du har brukt!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrap`a`long denne gangen :) Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  10. Lekker koffert, er skikkelig stilige disse altså, kanskje jeg må prøve meg på en sånn snart :)

    takk for at du deltar hos scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...