8. mai 2011

En liten gave......

Jeg har alltid likt å glede andre, og da Kreativemariet fikk ei skjønn liten prinsesse 
siste dagen i april, sendte jeg en liten barselgave.

En herlig liten kurv 




Innsiden av kurven

fylt med heklede ballerinasko
(litt egenkomponerte med masse inspirasjon fra ravely.com sin babybooties)


og 

Babybooties

Litt ergelig over bildene på babybootiesene, knappen er ikke så rød som bildet sier!


Kjære søteste Olga Marie, jeg setter kjempestor pris på deg og skravlingen vår!
Er så glad for at du likte gaven som du fortjener,
fordi du er bare ett så herlig menneske!!!

16 kommentarer:

  1. themessycraftroom8. mai 2011 kl. 23:19

    This basket is beautiful and such cute little bootees. Hugs x ChrisB

    SvarSlett
  2. Dette var bare en utrolig nydelig presang:)

    SvarSlett
  3. For en perfekt og genial barselgave! Hvem ville ikke bli glad for noe så nydelig og forseggjort? Mere personlig kan det vel ikke bli!

    SvarSlett
  4. En skjønn gave :D
    Boksen var nydelig og en prinsesse verdig!

    SvarSlett
  5. Så nydelig barsell presang. og den booksen og skoen da. sukk. så flink du er

    SvarSlett
  6. Kjempeflott barselgave- kan tenker meg mottager ble veldig glad :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin kurv, og helledussen for noen søte ballerinaer!!! Nydelige!! :D Veldig snilt gjort også!

    SvarSlett
  8. Nydelig kurv og skjønne sko. Sikkert en glad mottager.

    SvarSlett
  9. Dette er en av de vakreste, mest omtenksomme og ikke minst rørende gavene vi har fått. Du er en fantastisk peron, og jeg er så heldig som har blitt kjent med deg! Korga står i stua og høster ros, ballerinaskoa og bootisene er hyppig i bruk =D

    SvarSlett
  10. Så nusselige bootsier. Flink du er.

    SvarSlett
  11. For en nydelig kurv:)
    Og de skoene var bare helt skjønne:)
    Så utrolig flink du er:)

    SvarSlett
  12. NYDELIG... du er kjempeflink!!!!

    SvarSlett
  13. For en flott gave! Likte spesielt godt ballerinaene :)

    SvarSlett
  14. Så nydelig! vett ikke koss mer eg skulle ha beskreve det!! hadde eg vert mottaker hadde eg blitt overlykkelig!! :)

    SvarSlett
  15. Så flott gave! Tenker mottakeren ble overlykkelig over denne gaven. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...