27. februar 2011

Min første ATC

Inne hos Papirdokkene har det kommet ett nytt underforum som heter ATC -Artist Trading Card. 
Det er at man lager ett lite kort som er 2 1/2" x3 1/2" og dekorer det på en side gjerne etter ett tema, på baksiden skriver man navnet sitt, dato, mailadresse og tema.
Kortet er ikke for salg, men man bytter det med andre.
Dette må jeg seff prøve også. Det er en test og veldig enkelt, og skal for alltid være mitt.


Jeg har brukt ett gammelt stempel fra Penny Black og farget trykket med Promarkers.
Formatet er lite og litt tricky å dekorere, men gleder meg til å lage flere.

1 kommentar:

  1. Så aldeles skjønt! Likte veldig godt den kyllingen også :) Veldig fine farger/fargelegging! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...